luni, 19 iulie 2010

12 iulie 2010

Pe data de 12 iulie,am trait 3 momente incredibile :
1.Am mers impreuna cu Ramona si cu Stephane,in oras,pentru a cumpara niste bluze sau tricouri negre.
   Dupa ce am cumparat aceste bluze,ne-am indreptat spre magazinul Coop-Caroline.Dar,in mod incredibil,Stephane ratacise drumul.Imediat am realizat ca Princi meu,voia sa viziteze orasul - Lausanne.Asa ca am mers aproape 1 ora.
2.Dupa ce am ajuns la Coop-Caroline,am cumparat 3 sticle de apa si 2 credite de reincarcare pentru telefoane mobile.
Primul credit de 10 franci,a fost acceptat de casa de marcat.La cel de-al doilea,de 30 franci,casierita a incercat de vreo 4-5 ori.Tot timpul se bloca casa,cerea codul de deblocare dupa care iar se bloca.Casierita ne-a zis ca asa ceva nu se mai intamplase pana atunci.
Am mers la o casa de vis-a-vis si acolo s-a repetat povestea.Pana la urma,casierita a rezolvat problema facand 3 bonuri de cate 10 franci.Pe loc am realizat,Sabina se juca putintel cu noi.
3.Dupa multe alte lucruri pe care le-am avut de rezolvat la CHUV,la ora 16.30 cineva ne-a spus ca mai avem o jumatate de ora la dispozitie  ca sa o vedem pe Princi.
Imediat am dat fuga la capela de peste drum de intrarea din Rue du Bugnon.
Am ajuns la Princi si i-am spus:
"Tati,noi vom pleca acasa inainte,pentru a rezolva niste lucruri.Tu vei pleca in aceeasi zi,dar seara.
Cand vei ajunge pe aeroportul Otopeni,tati si cu mami te vor astepta.
Cand am iesit de la Princi,in jur de ora 17,imediat afara s-a pus o vijelie.Pe loc am inteles,fetita mea scumpa era suparata ca noi plecam inaintea ei.

Doamne,doamne,Princi te iubim.
Te pupam.

Doamne ai grija de fetita mea scumpa - Ioana-Sabina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu