sâmbătă, 22 mai 2010

Vesti de la CHUV

Azi intre ora 11 si 17.30,Sabina nu s-a simtit bine.
A tusit des,a lacrimat destul de des si a facut temperatura mare - 38.5.
Azi avem o asistenta "tare",nu intelege deloc engleza.Asa ca am dialogat foarte greu.
I-am explicat ca a racit Sabina.Nu a inteles si nu "citea" semnele care indicau clar o raceala.
Eu i-am luat temperatura,Sabinei.Am fost extrem de suparat.Nu prea facea ceva  ca lumea,aceasta asistenta.
Ma intreb,cum de o lucra aici ? Slaba asistenta. Pacat de colegii ei ,care sunt fantastici.
Pana la urma am iesit cu Ramona pe hol,tot in cadrul sectiei,in speranta ca gasim vreun doctor disponibil.
Am dat chiar peste seful sectiei,un tip extraordinar Jacques Cotting.
S-a uitat la Sabina si a spus ca e ok.Nu crede ca racit si s-a uitat la parametrii din calculator.
Ne-am linistit,dupa ce am discutat cu acest domn deosebit.
Dupa aceasta discutie,i-au dat paracetamol.
Acum,Sabina doarme si ea,putin.E linistita.
Doamne,ce zi am avut pana acum.
E greu cu oamenii care nu inteleg limba engleza.Nici eu nu vorbesc engleza,dar macar inteleg ceva.Ma descurc.
Nu am putut apela la cineva din cadrul sectiei,care sa inteleaga putin limba engleza.
Obstacolul de limba este naucitor.
Ce zi,foarte grea.Sa iti vezi copilul suferind si sa nu poti transmite ce doresti sa spui,pentru ca cineva nu intelege o alta limba,decat cea materna.
Doamne ajuta-ne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu