joi, 13 mai 2010

Precizari

De ieri,Sabina nu mai are canula.I-au inchis si portiunea aceea unde era canula.
Ieri in jurul pranzului,ne-am intalnit cu doctorul anestezist care a fost la operatia Sabinei (un italian).
A fost dragut si ne-a spus ca i-au indepartat 4 inele din trahee si bine ca nu a fost cazul sa puna o bucatica din coasta,in locul unde s-a facut sutura.Ar fi fost extrem de dureros pentru Sabina.
Probabil ca in dimineata aceasta,vom putea vorbi si cu prof.Philippe Monnier.
Dumnealui , a fost in cursul zilei de ieri , sa o vada pe Sabina,de 2 ori.A zis ca e bine.
Acest lucru ni l-a transmis asistenta Adrienne(de la Terapie Intensiva).
Doamne ajuta.

P.s. - tot ieri am fost la cumparaturi cu Alex.Apoi am ajuns la Intervalle si Ramona a gatit pentru mine,ca sa am ce mananca.Conditiile de aici sunt foarte bune,ma refer la Intervalle.
In ceea ce priveste spitalul CHUV,voi scrie un articol special.Sunt uimit si trist ca in tara mea,nu exista asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu