vineri, 15 octombrie 2010

15 octombrie 2010 - "Ziua Internationala a comemorarii bebelusilor si copilasilor"

Astazi,a fost o zi delicata.
Un eveniment important,pe care l-am asteptat cu nerabdare(cu cateva zile in urma).
In acelasi timp,a fost greu.Greu de descris in cuvinte.
Eu am ales sa stau langa Sabina.
Am aprins 50 de lumanari.Fotografiile facute de mine,sunt postate mai jos.
Ramona a fost in piata din fata Ateneului Roman.Acolo,totul a fost sub patronajul organizatiei E.M.M.A.
Sunt impresionat de modul in care parintii si prietenii lor,s-au organizat, rapid, in fiecare localitate din tara sau de peste hotare.
Dar totusi,eu sunt convins, ca cel mai mare aport il au exact bebelusii si copilasii, pentru care s-au aprins lumanari.
Sabina mea m-a ajutat.
Cand am aprins lumanarile,nu a existat nici macar un vanticel.A fost perfect,din punct de vedere "atmosferic".














Doamne-Dumnezeule,te rog ai grija de fetita mea scumpa Ioana-Sabina si de toti copilasii ca ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu