sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Sf.Ioan Botezatorul

Azi este ziua ta onomastica,scumpa mea fetita Ioana-Sabina.
Bineinteles,ca imi doresc sa fiu cu tine,dar nu depinde de mine.
Bine ar fi daca as putea macar o data sa te imbratisez si sa te pup.
Te-am iubit si te iubesc pentru totdeauna.
Te pupa tati.






Doamne-Dumnezeule,te rog ai grija de fetita mea Ioana-Sabina si de toti copilasii din cer.
Doamne,ai grija de toti.
Amin.

Un comentariu:

  1. Zbor lin printre ingeri, Sabina !

    Iti multumim, tati de ingeras, pentru puterea de a tine deschis acest blog !

    Am gasit blogul cautand un diagostic asemnator cu cel al Florinei. (http://ajutorpentruflorina.blogspot.com/).

    Sunt, la randul meu, mama unui baietel nascut cu malformatie cardiaca, din fericire cu un diagnostic mai putin complex. Incerc in fiecare zi sa inteleg ce implica o malformatie cardiaca. Povestea Sabinei este cutremuratoare, forta cu care ati luptat pentru viata ei este impresionanta.

    RăspundețiȘtergere