duminică, 4 decembrie 2011

Dor

Imi e un dor "nebun" de tine,Sabina.
Imi e dor mereu de tine,Princi.
Imi e dor de tine si imi e dor de tot ceea ce faceam impreuna cu tine,Sabina mea scumpa.
Tare mult imi doresc,macar o data sa te pot imbratisa si sa te pup.
Nu mai stiu cum sa exprim dorul meu de tine,Sabinuta mea scumpa.
Te pupa tati,de mii de ori.






Doamne-Dumnezeule,te rog ai grija de fetita mea scumpa Ioana-Sabina si de toti copilasii cetateni ai cerului,ai Raiului.Doamne,te rog ai grija de ei.

2 comentarii:

  1. Sa va dea Dumnezeu putere sa mergeti mai departe si sa va dea tinere de minte a fiecarei clipe frumoase alaturi de puiutul dumneavoastra. Minunile astea mici lasa urme adanci in sufletele noastre. sunt mamica unui baietel cu down, diagnosticat la o luna cu diabet insulinodependent. Ma rog in fiecare zi pentru toate sufletele care au nevoie de ajutor alinare sanatate si putere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Putere si credinta va dorim...

    RăspundețiȘtergere