vineri, 10 iunie 2011

11 luni

Azi se implinesc 11 luni de cand fetita mea scumpa Ioana-Sabina traieste in ceruri,in Rai.
Da tati,Sabina mea,sunt 11 luni de cand te-ai mutat acolo.
11 luni de un dor nedescris.
Imi e asa dor de tine,Sabina,incat nu pot descrie in cuvinte.
Ma gandesc,oare te mai pot imbratisa si pupa,vreodata ?
Nu stiu daca va fi posibil,dar imi doresc macar sa te pot vedea.
Imi e tare dor de tine,Princi-ul meu scump,Ioana-Sabina.
Te iubesc enorm,stii acest lucru de mult,din 31 octombrie 2008,de atunci stii.
Te imbratisez si te pup la infinit.

Te pupa tati.


Doamne-Dumnezeule,te rog ai grija de fetita mea scumpa Ioana-Sabina,fetita mea frumoasa,inteligenta,pura,cuminte.Te rog Doamne,fie in paza Ta.
Ai grija Doamne,de toti copii care traiesc in ceruri,de toti prietenii fetitei mele scumpe Ioana-Sabina.
Amin.

Un comentariu: