luni, 20 septembrie 2010

Vis din 18 septembrie

 Mai jos,puteti citi cel mai recent vis al lui Ramona.
 Citatul de mai jos,apare si pe forumul site-ul fundatiei E.M.M.A. si este scris de Ramona.

"Scumpa mea,iubita mea Sabinuta,azi noapte ai venit la mami in vis.Iti multumesc.Erai intr-un carucior,aveai ochii inchisi,dormeai si erai cu trei femei si cu mine.Una dintre ele,misca carutul in fata si in spate,cum se face de obicei in astfel de situatii.La un moment dat,ai deschis ochisorii,privirea si reactiile tale erau ca atunci cand,la spital,dupa operatii,nu mai erai atat de mult sedata.Cand am vazut ca ai deschis ochisorii,strigam la acea femeie care te legana sa inceteze,sa nu mai miste caruciorul,ca nu vreau sa te mai ia somnul.Atat...Apoi m-am trezit din somn,gemand si strigandu-ti numele:Sabina,Sabina,Sabina...TE IUBESC "


 Doamne,te rog sa ai grija de fetita noastra - Ioana-Sabina.
  
 P.s.- de ceva timp am inceput sa construiesc un pavilion-cort,pentru nu a mai ploua sau ninge direct 
 peste Princi.Sper ca saptamana aceasta sa termin.Voi pune si foto pe blog.
 Doamne ajuta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu