miercuri, 2 iunie 2010

La Terapie Intensiva

De ieri,suntem din nou la terapie intensivă.Pentru că cei de la secția de pediatrie,nu au tratat cum trebuie infecția de la plămîni.
Noi le-am spus că Princi nu este bine,de vreo 3 zile,în care avea mai mereu febră si era agitată.Nu a mai mîncat și nici lapte nu a mai vrut.Efectul,s-a deshidratat.
Spre exemplu,ieri,Princi a băut  150 ml apă.Mai ales că ea nu bea apă,nu-i place.
În jur de ora 15,am chemat din nou doctorul de pe secție și i-am spus că nu e bine.Era palidă.
A chemat pe șefa lui și ne-am dus la terapie intensivă.
La terapie intensivă,am discutat cu șeful secției - dr.Jacques Cotting.Ne-a spus că este mai bine să fie intubată din nou.Acest lucru,neafectînd zona operată de la laringe.
Aseară,i-au făcut din nou raze X,pentru a vedea cum sunt plămînii.Amîndoi au probleme.
În următoarele zile,vom afla ce și cum,vor lupta cu infecția.
Azi dimineață,trebuia să facem endoscopia.Cred că o vor amîna pe altă dată.
Doamne ajută-ne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu