marți, 27 aprilie 2010

Vesti din Tg.Mures

La ora pranzului am plecat spre casa.
In cele 2 zile cat am stat in Tg.Mures,doctorita noastra scumpa d-na C.Suteu ne-a consultat si facut analize.
In urmatoarele zile vom afla rezultatul.
Deasemenea,am fost in vizita si la d-nul dr.H.Suciu.
I-am povestit ce am mai facut, de cand ne-am externat dupa operatia foarte grea de la inimioara.
Si pe aceasta cale tinem sa-i multumim pentru ce a facut, ca Sabina sa traiasca.
Doamne ajuta.


P.s.- Ministerul Sanatatii ar trebui sa asigure tot necesarul acestui lacas de sanatate,de ajutor.
        Multi copii sunt salvati in acest spital.
        Pacat ca nu exista in aceasta tara,multi OAMENI ca dr.C.Suteu ; dr.H.Suciu .
        Romania are profesionisti in acest domeniu,dar din pacate sunt extrem de putini.
        Speram ca intr-o zi, vom ajunge si noi din urma tarile dezvoltate.
        Doamne ajuta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu