duminică, 21 februarie 2010

Vesti bune

Multumim lui Dumnezeu si  tuturor celor care au raspuns strigatului de ajutor pentru a o salva pe Ioana-Sabina!

Multumita voua, tuturor, care ati participat cu un gand bun, cu o incurajare, cu bani, cu multi bani, am reusit sa adunam suma totala pentru operatia Ioanei Sabina!
Mai mult, in ziua de 17.02.2010.am reusit sa depunem banii in contul clinicii din Lausanne! La trei zile, de la depunerea banilor am primit cu bucurie o prima programare a operatiei: 11 aprilie.
De ce o prima programare, pentru ca la nici 20 de minute distanta am primit o a doua programare: 12 mai.
Am scris imediat Prof. Monnier, rugand-ul sa ramana programarea pentru luna aprilie.
Doamne ajuta.
Va multumim, inca o data, tuturor celor care ne-au ajutat si ne-au inteles durerea.
Multumiri din suflet prietenilor din Graffiti.BBDO.
Multa sanatate tuturor,
cu drag, Ioan-Sabin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu