luni, 24 august 2009

Ajutor operatie dupa alta operatie


Aseara,ne-am intors acasa dupa aproape 3 luni de stat prin spitale.
Am fost la Tg.Mures pentru operatie la inimioara.
La 3 zile de la internare,a facut enteroviroza.Apoi,dupa alte 3 zile,rinofaringita . A urmat un cateterism(pentru masurarea rezistentelor pulmonare).Dupa cateterism,a facut pneumonie.
La 1 luna,de la internare,am facut operatia.Dr.H.Suciu,ne-a spus dupa operatie ca a fost cel mai grav caz de canal atrioventricular comun,forma completa,tip Rastelli A,din 120 de cazuri pe care le-a operat.
Operatia,a reusit in proportie de 70-80%.
A urmat o serie de extubari si intubari.Toate din cauza hipertensiunii pulmonare severe.Am stat 2 saptamani intubati.Apoi s-a hotarat efectuarea traheostomiei.Am mai stat inca 2 saptamani,pana ne-au transferat la M.Curie(Budimex).
Aici am stat inca 1 saptamana.I s-a facut endoscopie si am aflat si diagnosticul: glotto-subglottic stenosis grad 4(postintubational).Operatia nu se poate face in Romania.Reusita depinde de maiestria doctorului la care vom apela.
Pentru acest lucru trebuie sa apelam la acel formular 112,aproape inaccesibil,din cate am aflat.
Vor fi necesare cel putin 2 operatii,la Laussane(Elvetia).
Costurile sunt mari,banuiesc.Imi tremura mainile,cand scriu aceste randuri.Pana acum a fost foarte greu.Cum va fi in continuare,nu stiu.
Uneori nu mai stiu ce sa fac,cum sa fac,cum sa gandesc.
Stiu un singur lucru,imi iubesc fetita si vreau sa rezolv aceasta problema de la laringe.
Avand canula,nu poate scoate nici-un sunet.Uneori are dificultati de respiratie,mari si riscante.Acum o aspiram noi.E foarte greu si......

Adresa de email:blue10lion@yahoo.com
Am deschis urmatoarele conturi :
Titular cont : Ioan-Sabin Orbulescu
Cont Lei : RO03 INGB 0000 9999 0157 7010
Cont Euro : RO24 INGB 0000 9999 0157 7020
cod Swift : INGBROBU
al ING Bank sucursala Bucuresti
Ioana-Sabina,Ramona,Ioan-Sabin Orbulescu
P.S.- va multumim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu